Catrine na Krétě!

21. listopadu 2015 v 16:26 | Ella Queen |  Fotky mých panenek
Ahooj všichni, řekla jsem si že vám ukážu mé fotky dovolené na krétě. Jela tam se mnou Catrine-teda spíš letěla. Joo letěla jsem poprvé v životě letadlem. Ti kteří létají na dovolené od malička z toho tak unešení nejsou, ale já ano! Takže jsem letěla poprvé letadlem a poprvé jsem byla u moře s maminkou. Úplně povrvé jsem byla v Itálii s tatínkem (2012). Bylo to tam super. A nebyla bych to já kdybych na snídaních,obědech a večeřích nesnědla na co jsem přišla! (no maso teda née:) Navíc jsme měli ALL INCLUSIV-to znamená že přes den si na baru můžete dát co chcete ,,zdarma". Takže hranolky (měli je výborné minimálně solené a nemastné), balkánský sýr a pití jsem do sebe ládovala taky skoro pořád :D Navíc ve vymezených hodinách tam byly zmrzliny. A v jídellně taky-byly naprosto mňamózní! Já jsem si dávala banánovou,pistáciovou a jahodovou. Každý den tam byli asi 4 příchutě. (střídala se čokoládová, jahoda, banán, vanilka, pistácie a první den našeho pobytu tam byla ještě citrónová). Jediné co se mi nelíbylo že na moři byly malé vlny:( Ale co už! Lepší než-li nic!
No a takhle bych mohla popsat celou naší dovolenou, ale tenhle článek je o Catrine na Krétě...takže...tady jsou! xD

Pokojová kráska...

U týhle fotky jsem se fakt hodně bála aby mi Catrinka nespadla dolů-byli jsme v 3.patře a navíc by spadla na takovou stříšku ttakže by nejspíš nešla sundat. Ale fotka je to pěkná, no ne?

A konečně venku u lehátka...

Omlouvám se že nebyla Catrine u moře...Já jsem se strašně styděla...kdyby mě viděl třeba český animátor...nebo někdo v mém věku anebo kdokoliv jiný, asi bych se studem propadla do země :)

2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 MH Zuzka MH Zuzka | Web | 21. listopadu 2015 v 17:00 | Reagovat

Jdi do háje, tohle není žádný román ani povídka! Tomuhle se říká E-M-O-C-E. Což ty asi beztak neznáš. -__-

Krásné fotky, i když některé rozmazané se mi moc nelíbí, ale hlavně ty fotky na zčátku mě úplnbě uchvátily! Hlavně ta, jak Catrine sedí na balkóně (?) a drží takové ty stříbrné brýle. Jo, ta fotka zezadu je hezká. :D Che che, malé vlny. :D My jsme v Chorvatsku někdy měli docela slušné vlny, párkrát jsem si i lokla, když jsem plavala trošku dál do moře. A není to hezké. :D Ale těma vlnkama se proplouvalo dobře. Týjo, taky bych se tam nadlábla. :D :-P My jsme byli ubytovaní v Chorvatsku u pana domácího(v apartmánu), kterého známe už delší dobu. Takže žádný hotel.

2 MH Zuzka MH Zuzka | Web | 21. listopadu 2015 v 17:01 | Reagovat

[1]: Ty první dva řádky, to byla odpověď na první koment, kdyby něco. ;)

3 EllaQueen EllaQueen | Web | 21. listopadu 2015 v 18:51 | Reagovat

[1]: To samé napsala nejméně dalším 20ti lidem nejdřív se mi chtělo brečet,ale pak jsem se koukla na její ,,blog" a spíš mi bylo do smíchu.

Jejda ta fotkas těma brejličkama je tu 2x. To snad neva.

Joo ta špatně zaostřená... Se mě i tak celkem líbí. Ale ta v tom pokoji nebo s brejlema se mi zastak nelíbí. A ty malé brejličky...to je mamčin přívěsek bez řetízku☺

Noo je pravda že když byla jeden den v Itálii  červená vlajka (nejhorší stupeň-myslím:) tak jsem se málem utopila...opravdu.

4 MH Zuzka MH Zuzka | Web | 21. listopadu 2015 v 19:11 | Reagovat

[3]: Ty vogo. No, jak jsem si já lokla, tak jsem měla štěstí, že se mnou plaval strýc na lehátku, který byl poblíž.

Však jo, to se pozná koment, který lidi píšou jen tak ,,z nudy". Nebo k vyprovokování ostatních, no.. Ale prostě mě takoví blbí namyšlení idioti vždycky naštvou. Jak jsem se tak koukla na její blog, tak je to možná pěkná namyšlená k*áva, očividně si o sobě hodně myslí. ...Takový lidi nesnáším.. :-ú

5 EllaQueen EllaQueen | Web | 21. listopadu 2015 v 19:28 | Reagovat

[4]: To jsi měla štěstí. Ten den byly vlny místo kolmo úplně našikmo k pláži. A asi 50 metrů od břehu byl takový plastový plovoucí ostrov. A jak jsem s tátou plavala tak mě to unášelo jiným směrem a tak jsem místo 50ti metrů uplavala nejmíň 2x tolik. Toby nebylo nijak strašný kdyby jsem si v jednom kuse nelokala tý slaný vody a navíc neplavala proti celkem silnýmu proudu. Cestou jsem brečela že už nemůžu,  ale to mě akorát ještě víc vysilovalo. Táta říkal že to dáme a tak mi ani nic jinýho nezbejvalo. Když jsem doplavala k ostrůvku nemohla jsemani na něj vylízt a jen jsem ležela bylo mi úplně jedno že jsem si celkem odřela ruku o cosi. A za chvíli jsem musela zase zpátky, protože na nás ze břehu volali že je to moc nebezpečný a že se musíme vrátit. To se ví že jsem zpátky nechtěla ale co jsem měla dělat. Naštěstí to bylo po proudu a  cestou byli bójky kterejch jsem se mohla chytit.
Další dny už jsem a ten ostov fakt plavat nechtěla :D ale přemluvili mě. Tak jsem tam zas plavala,ale celkem jsem bála a pak už mě tam nic nedostalo:D
To byl můj málem utopený příběh:),,Menší" vsuvka xD

A naprosto souhlasím!

6 Robelle Robelle | Web | 22. listopadu 2015 v 8:19 | Reagovat

[Smazaný komentář] Ježiš, ty jsi asi hodně zoufalá, co?

[3]: Mě to taky napsala, nejdřív mi to bylo líto, ale pak když jsem se podívala na její blog... jsem dostala záchvat smíchu (jsem trochu divná :D)
Krásné fotečky, Catrine to tam sekne

7 Nessie O'hair Nessie O'hair | Web | 22. listopadu 2015 v 12:40 | Reagovat

Nejlepší je ta druhá a třetí! Musela sis to moc užít, já jsem byla na Krétě dvakrát, jednou v pěti letech a minulý rok, to jsme taky měli allinclusive a bylo to fakt super!

8 EllaQueen EllaQueen | Web | 24. listopadu 2015 v 17:26 | Reagovat

[7]: Tak tomu věřím! A díky moc!

[6]: Jó no, mě se nejdřív chtělo brečet a pak jsem se podívala na její...ehm...něco jako blog a musela jsem se pousmát:D A děkuji i za Catrine!

9 Skelita Skelita | Web | 24. listopadu 2015 v 18:09 | Reagovat

Opravdu nádherné fotky! :)

10 Bunny Bunny | 24. listopadu 2015 v 20:09 | Reagovat

Fotky sú pekné! Tie na začiatku prenádherné! Toe dnu tiež ale nič nemá nad fotky vonku :) Inak jedna fotka je tam 2x alebo sa mi to zdá?!

11 Twyla Twyla | Web | 24. listopadu 2015 v 20:50 | Reagovat

Letět letadlem na Krétu,tak tomu já tedy říkám dobrodružství. Já na Krétě ještě nebyla a letadlem jsem také ještě ani neletěla čemu já říkám smůla,ale někdy je to i bezpečnější když si vzpomenu kolik letadel spadne ročně+sestřelení nepřítelem. Co se týče ale Itálie,tak tu ti závidim,protože vím jak je to tam překrásně-romantické. Co se týče fotek tvé Catrine,tak jsou krásné. Jak už se říká každé místo je něčím kouzelné a to je pravda. Navíc máš skvělé nápady na pózy.

PS: Máš skvělý blog

12 EllaQueen EllaQueen | Web | 24. listopadu 2015 v 21:28 | Reagovat

[10]: Děkuji a ano je tam omylem dvakrát :D

[11]: No podle průzkumů je bezpečnější letadlo. Protože bouračky jsou v jednom kuse. Akorát o letadlech se více mluví,protože zemře (v lepším případě zraní) víc lidí najednou. Ale teď člověk ani neví co je ,,bezpečné"... Až jednou letadlem poletíš tak si to náležitě užij! je to vzrůšo!
Itálie byla taková romantická-to je fakt!
A Řekové jsou takoví živí a je to tam energické.
Obě dovolené jsem si moc užila.
A moc děkuji za krásný komentář. Opravdu děkuji!

13 EllaQueen EllaQueen | Web | 25. listopadu 2015 v 20:17 | Reagovat

[9]: Moc ti děkuji!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.